Veelgestelde vragen
Staat jouw vraag er niet tussen, of heb je nog steeds vragen? Neem gerust contact met ons op.
Staat jouw vraag er niet tussen, of heb je nog steeds vragen? Neem gerust contact met ons op.
Jouw bestelling wordt mits deze op een werkdag voor 15:00 uur is besteld dezelfde dag nog verzonden. Zodra je pakket is meegeven met de post ontvang je per mail een track & trace code. Hiermee kun je de status van je bestelling bekijken.
Het kan zijn dat bestellingen vertraagd worden door drukte bij PostNL. Rondom feestdagen kan een levering ook langer zijn dan dat je van ons gewend bent.
Voor de sale producten is het niet mogelijk deze te retourneren. Stuur je het sale product toch zonder eerder contact retour dan zullen wij het/de product(en) terugsturen.
M.U.V. producten die in prijs verlaagd zijn door het gebruik van een kortingscode.
Zodra je een bestelling bij ons hebt geplaatst wordt jouw pakket zo snel mogelijk klaar gemaakt voor verzending. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om na het plaatsen van de bestelling de aankoop nog te annuleren of wijzigen.
Heb jij een item ontvangen dat kapot is? Wat vervelend! Neem contact met ons op en wij zorgen er direct voor dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.
Bekijk allereerst jouw spam, het kan wel eens voorkomen dat de bevestigingsmail van jouw bestelling daar in staat. Mocht je de mail niet kunnen vinden, bekijk dan of het bedrag van jouw rekening is afgeschreven. Wanneer het bedrag is afgeschreven van jouw rekening is de bestelling doorgekomen. Mocht je toch twijfels en/of vragen hebben m.b.t. jouw bestelling, neem dan contact op met ons op.